Novosadski gradski prevoznik u godišnjem planu poslovanja upozorio je da deo autobusa korodira i truli i da je neophodna nabavka novih, kao i rekarosiranje velikog broja postojećih vozila.
Ovo više nije ni smešno. Tragično je. Kupuju se serveri, plaćaju se koještarije. GSP nije NASA. Kupujte autobuse, sklonite direktora i svitu koju ste postavili drage glavešine novosadske, i postavite nekog ko možda nije iz Vaše stranke ali je saobraćajac i učen čovek iz struke. Vodite ove vaše pućilice, profesore fizičkog, dizajnerke, žene kojekakvih zatvorenika, begunaca ..... i tih nekih i zaposlite vozače, mehaničare, kupite delove, autobuse, sredite puteve i uredite cene rada, karte.....života!!! Probudite se iz apatije i trgnite dok još ima ko da vozi, dok još postoji kadar koji nije doneo kojekakve diplome Kosovske Mitrovice u pedeset i nekoj, i razne master diplome svakakvih škola za koje dragi Novosađani niste ni čuli da postoje. A onda organizujte vatromet na trgu pa ponovo nek se neko povredi u čast novotarija GSP-a!!!!
Ne investira samu sebe GSP sa toliko procnata nego mnogo manje,najviše para dobijaju od iznajmnjivanja MAS i otud sva problematika oko ATP Vojvodina i Devića sa gradom.
Moze elektricni, moze na gas. Samo da se ne gusimo vise u vasem smradu. Prvo otpustite partijske poslusnike pa ce biti i dovoljno para za nove autobuse.
Dolazi vreme kada će rekarosiranje za jedan deo autobusa biti besmisleno. To je skroz u redu raditi sa Neobus-Volvo autobusima i sa uvoznim, ali Ikarbusovi autobusi su loši i kada su novi, a stari su toliko loši da se rekarosiranje ne isplati.
Kad bi ovako funkcionisala privatna preduzeća, propali bi svi do jednog, ali ne, GSP, jer čim se zatraže sredstva, iz buđeta, ona im se uplaćuju.O ćemu mi pričamo? Dobr ostoji u komentarima da su busevi dobri kao da idu po ugalj. za kada je smena nesposobnih direktora? za kad čista i održavana stajališta, čisti autobusi,udobna sedišta, klimatizovani busevi...?
Pa što ste delili SOLIDARNU POMOĆ od 22.000 dinara svima zaposlenim u JP u Novom Sadu?
Što ne kupiste autobuse od tih para?
Otpuštaj sav višak zaposlenih po JP, pa će biti za nove autobuse.
Molim gradonacelnika da ne bude monopol u gradskom prevozu,da uvedu javno privatnog partnera u to preduzece pa ce gradjani da SE voze u cistom,zimi toplom a,leti rashladjenom vozilu tj vozilima....Pa kad mozes jkp Stan -u da trazis koje Kakve "indijance"da nas j.. .u Pocite lepo SA privatnicama, u GRASU o onda sa JPP I eto boljitka za sve Nas...
Da neko nije, da prostite razj*bao Neobus, da nije uništio planski industrijsku zonu, da nije doveo štrikačnice kablove umesto PROIZVODNIH KOMPANIJA, možda bismo danas sami proizvodili svoje autobuse, pa makar i karoserije. Ovako - TIŠINA TAMO BANDO NAPREDNJAČKA!!!
Da je poštenog i pre svega odgovornog prilaza, pa da se celokupni javni prevoz uveo u red, malo bi bolelo, više bilo neobično, a rezultat bi bio samoodrživ javni prevoz i red za primer drugim oblastima, a optimizam na licima mladog i razočaranog pokoljenja.
Vera da je ipak moguće.
Ovako, isti način kao ranije odgovorni, po sistemu drži bure vodu... I uzmi pare sa gomile, podaj povlastice i pokupi glasove od nesretnika koji hteli ili ne kroje sudbinu ove mladosti, a koja neumitno nestaje.
Žalosno za svakog ko se oseti prozvanim...i sramota!
Ovo su samo puste zelje a pitanje da li su i zelje ili samo ispunjavanje forme, GSP se ljudi moji raspada i tako ce biti sve dok se ne promeni rukovodstvo na celu sa direktorom ... jos ima nade al požurite.
Nedavno sam bio u inostranstvu, cekajuci gradski prevoz primetim na stanici displej koji pokazuje da autobus broj 6 koji cekam, stize za tri minute, pa posle za dve, pa za minut i stvarno autobus stigao na vreme, o cistoci stanice i samog autobusa da ne govorim, ali i sami putnici/narod je daleko pitomiji i kulturniji od naseg. Malo je reci da sam se osecao kao neki pecinski covek, kao da sam iz nekog africkog plemena dosao u tu srednje razvijenu evropsku drzavu.
Spisak lepih želja je jedno, realno stanje sasvim drugo.
Izveštaju nedostaje i statistika platnog spiska. Koliko zaposlenih po sektorima sa kolikim fondom BRUTO zarada.
Tek tu se vidi koliko ima viška i koliko se novca svake godine baci na parazite. Nabavke delova i potrošnog materijala su posebna priča.
Možete li naslutiti koliko NOVIH autobusa nam svake godine pojedu paraziti?
AJDE!? Otkrivena topla voda. A displeji, softveri, spotovi pa cak i ozbiljna muzika ? Al ste zasrali preduzece. Zelenilo, Cistoca, Stan.... ko je sledeci?
tih 100 miliona godisnje postoji i trosi se na plate nepotrebni starleta i kvazi mastera raznih mega sega menadzera koje je zaposlio DSS i SNS i ni jedno nije otpusteno a ne rade nista.
Do dolaska patriota iz DSSa i SNSa broj fakultetski obrazovanih u GSP nije prelazio 46 u okviri cele firme/saobracajni masinski elektro inzenjeri ,pravnici ekonomisti / Od 2013 do danas je primljeno preko 60 visokoobrazovanih nestrucnjaka koji objektivno nista ne rade a firmu vodi sekretarica direktora. Na plate tih 60 prekobrojnih takozvanih strucnjaka odlazi odprilike tih 100 miliona . A soferi odlaze i starletama se izdaju resenja vozac zglobnog autobusa
Pamtim vreme "mrske autonomije" kada je NS imao lepe, dobro održavane i uvek čiste autobuse (primera radi, autobusi u BG su u to vreme delovali kao da su izašli iz čađavog odžaka). A danas? Znaci materijalne i mentalne bede na svakom koraku. Ali za to smo se i borili, zar ne?
jeste, stari su, treba ih popraviti... zameniti, ali gospodo treba ih i OPRATI !!!
I to ne spolja - to radite. Treba ih oprati iznutra. Vozimo se kao u stočnim vagonima. Kabine su toliko prljave da bi i svinjama bilo neprijatno. Nekada su autobusi prani svaki dan (i spolja i iznutra). Taj običaj je davno nestao - valjda još onda kad su i gradske ulice prestale da se peru šmrkovima. Sve je musavo u našem gradu.
Novi Sad,ponos i dika prevoza za celu staru jugu.Pogledaj sada Beograd,sve novo u autobusima glasovna poruka koja je stanica....a ovi nasi,eeeee samo da mi noge nepropadnu do safalta.Cena karta ns gsp totalno nerealna,placanje karte po zonama javna pljacka gradjana.Predje bus neku zamisljenu granicu i krene da trosi duplo vise...troduplo...a usluga za te pare jadna i bedna.Jedino preduzece koje unapred dobije novac i zna sa koliko raspolaze dodje do ovakvog stanja.A gde je novac od reklama?A novac od glavne autobuske?Moj sin od 11 godina moze da izracuna da tu debelo nesto nije uredu.
Sve vlasti u poslednjih 15 godina nesposobne su da vode ovo preduzece. Usluga je uzasna, autobusi kao da idu na ugalj. Pogledajte kako je prevoz organizovan u drugim evropskim gradovima. Zna se tacno gde je krenuo, kad je krenuo i gde stize autobus. Ovde ti treba fakultet da pohvatas ko, gde i sta. Cena karte, prava sitnica...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
GSP: Autobusi korodiraju i trule, moraju se kupovati novi
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•05.01.2018.
•11:25 > 13:27
Komentari 42
gandži
savan
Zoki021
Cale
PERICA ###
Moglibi i njih da koristimo
a ne samo da ih izvozimo!?
Lala
Realno
Sedam
Brod
Miloš
vera
ĐURO
ne ma Truleksa!
Paze ih i maze!
Solidarna pomoć
Što ne kupiste autobuse od tih para?
Otpuštaj sav višak zaposlenih po JP, pa će biti za nove autobuse.
Zyyeh
Kuk
ivan s
Ismet Krcic
pawlle
RVosha
Bus-vila
@Stasa
Tyler Durden
/
do'ce stranci da slikaju cirilicne displeje i raspale buseve
oni to nemaju kod svoje kuce.
niko nema ovoliku dusu..............kvarnu
ns
Vera da je ipak moguće.
Ovako, isti način kao ranije odgovorni, po sistemu drži bure vodu... I uzmi pare sa gomile, podaj povlastice i pokupi glasove od nesretnika koji hteli ili ne kroje sudbinu ove mladosti, a koja neumitno nestaje.
Žalosno za svakog ko se oseti prozvanim...i sramota!
PERICA ###
Sa VOZAČIMA!
Zoki021
Kokan
Nesa
NS66
Pravi Domačin,zaštiti SvojA VozilA od "SOLANE"!?
A,POŠTO GSP ne ma PRAVOG DOMAČINA,onda
građani BUDALE kupuju NOVE Autobuse IDIOTIMA
od "DOMAČINA"!?
Stasa
driver
Izveštaju nedostaje i statistika platnog spiska. Koliko zaposlenih po sektorima sa kolikim fondom BRUTO zarada.
Tek tu se vidi koliko ima viška i koliko se novca svake godine baci na parazite. Nabavke delova i potrošnog materijala su posebna priča.
Možete li naslutiti koliko NOVIH autobusa nam svake godine pojedu paraziti?
Nervirach
stefan
Do dolaska patriota iz DSSa i SNSa broj fakultetski obrazovanih u GSP nije prelazio 46 u okviri cele firme/saobracajni masinski elektro inzenjeri ,pravnici ekonomisti / Od 2013 do danas je primljeno preko 60 visokoobrazovanih nestrucnjaka koji objektivno nista ne rade a firmu vodi sekretarica direktora. Na plate tih 60 prekobrojnih takozvanih strucnjaka odlazi odprilike tih 100 miliona . A soferi odlaze i starletama se izdaju resenja vozac zglobnog autobusa
Ej gb
Steva
Talac
nana
I to ne spolja - to radite. Treba ih oprati iznutra. Vozimo se kao u stočnim vagonima. Kabine su toliko prljave da bi i svinjama bilo neprijatno. Nekada su autobusi prani svaki dan (i spolja i iznutra). Taj običaj je davno nestao - valjda još onda kad su i gradske ulice prestale da se peru šmrkovima. Sve je musavo u našem gradu.
banda
Samo je pitanje...
Gladius et anus
jovica
Vladan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H